Jun 3, 2008

Isu Syiah Sabotaj PAS: Ustaz Nik Abduh Pula Respon

ImageWeb2 IQ, 03 Jun (zain-ys) -Isu Syiah cuba mensabotaj PAS di Kota Bharu, ustaz Nik Mohd Abduh Nik Abdul Aziz, AJK Dewan Pemuda PAS Pusat menyahut seruan Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat Ustaz Nasrudin Hasan .

Menurut beliau; "Saya jadi semacam bila mendengar cerita sekumpulan peminat(penganut mungkin?) mazhab Syiah menggunakan nama PAS untuk mengadakan program yang turut mempromosi Syiah dan ajarannya di Kota Bharu baru - baru ini. Kemudian saya lihat ianya diulas pendek oleh timbalan bos saya, Ustaz Nasrudin Tantawi di dalam blognya yang turut meminta saya jangan tak ambil tahu. Ambil tahu dan bertindak." Beliau akan bertindak tetapi sebelum itu beliau akan menulis dahulu tentang Syiah.

Semua pihak yang menyintai al-Quran dan al-Sunnah sudah tentu gembira dengan tulisan ustaz Nik Mohd Abduh ini. Ia sebagai satu lagi harapan setelah sekian lama berharap. Harapan agar unsur Syiah Imamiyah yang cuba dan telah menyusup masuk ke dalam PAS dibenteras segera.

Tulisan penuh Ustaz Nik Mohd Abduh boleh dibaca di blognya:
http://nikabduh.wordpress.com/2008/05/27/anasir-syiah-dalam-pas-1/

......................................................................................................................................................................

No comments: