Oct 8, 2008

9 Oktober 2008 : Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran Kali ke-24


Buat yang diIngati selalu tanpa jemu,

Selamat Hari Lahir yang ke-24. Semoga dipanjangkan umur dan dilanjutkan usia dalam terus menghadapi liku-liku kehidupan ini di bawah payung rahmat dan redha Allah Azawajallah.

Sesunguhnya bertambahnya usia kita ini menginggatkan pertemuan kita dengan KEKASIH kita Allah Azawajallah.Sesungguhnya kita tidak tahu bila kita akan bertemu denganNya.Oleh itu tidak ada masa untuk kita mencuba tetapi kita perlu bersedia menghadapinya.

Wahai hamba Allah yang ku Rindui Fillah,

Sesungguhnya kehidupan ini seperti roda, kadang-kadang kita di atas dan kadang-kadang kita di bawah, ada masa kita senang dan ada masa kita susah.

Ingatlah sesungguhnya kesusahan dan kesenangan yang kita perolehi ini semuanya datang daripada Allah Azawajal.Setiapnya adalah nikmat dan ujian kepada kita.Adakah kita dikatakan beriman jika kita tidak diuji oleh Allah Azawajallah.Maka terimalah setiap ujian itu sebagai satu hikmah dalam membimbing dan mentarbiyah diri kita.




Wahai Pencinta Islam yang dikasihi Fillah,

Sabarlah dan teruslah berdoa moga dipermudahkan segalanya. InsyaAllah akan sampai jua 1 hari yang amat bermakna buat kita.Hari yang ditunggu-tunggu dimana tertautnya ikatan Filah abadan-abada, Amin. Dalam firman Allah :


Ingatan Tulus Ikhlas :
Bro_aiman

.

No comments: