Oct 28, 2008

Salam Perjuangan : Moga Berjaya Dunia Akhirat



Assalamu'alaikum wbt..

Salam Perjuangan buat semua, InsyaAllah dalam masa 1 atau 2 minggu lagi seluruh sahabat-sahabat di seluruh universiti di sekitar malaysia akan menduduki peperiksaan akhir sem.

Tidak lupa juga kepada adik-adik tingkatan 5 yang akan menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia dalam masa terdekat ini.

InsyaAllah di utm ni peperiksaan akhir sem akan bermula pada 3 Nov -21 Nov 08.Maknanya di UTM 'study week' akan bermula 25 Okt ni.

Jadi di kesempatan yang ada ini , saya ingin mengucapkan selamat menempuhi peperiksaan kepada semua sahabat-sahabat dan adik-adik sekalin dengan ucapan " Moga Allah mempermudahkan segala urusan kalian".

Sahabat-sahbat dan adik-adik sekalin ingatlah menempuh peperiksaan ini merupakan salah satu medan perjuangan, tapi pastikan niat kita betul, setiap usaha kita adalah kerana untuk mendapat redha Allah Azawajallah.


InsyaAllah semester ini merupakan semester akhir saya di utm ini.Ada 3 kertas yang saya akan tempohi semester akhir ini.Doakan kejayaan saya, moga saya dapat buat yang terbaik dalam semester akhir ini sebelum saya melangkah ke alam pekerjaan dalam menjadi seorang guru.Jadual semester saya di bawah:

12 Nov 08, 9.00am - Modern Algebra
13 Nov 08, 2.30pm - Numerical Analysis
17 Nov 08, 2.30pm - Termodinamik

Akhir kalam, doakan saya moga Allah permudahkan segala urusan saya dalam menempuh peperiksaan akhir ini dan menempuhi alam pekerjaan dan berkeluarga yang akan mendatang nanti.

Salam Perjuangan Buat Semua.

Bro_aiman

.

No comments: