Mar 5, 2008

Menuju kemenangan: Perkemas jentera, jangan layan provokasi

Foto
"Bertenang dan tumpukan kepada usaha mencapai kemenangan"

PAS yakin gabungan pembangkang akan mencipta sejarah baru dalam arena politik negara dengan menafikan majoriti dua pertiga yang dimilikiBarisan Nasional di Parlimen dalam pilihanraya pada 8 Mac ini, kataPengarah Pilihanraya PAS Pusat Datuk Mustapha Ali. Berikutan itu,katanya semua jentera PAS dan pembangkang diminta bertenang dan jangan masuk perangkap yang dipasang BN.....Teruskan membaca...»


BN sudah menang di Kelantan??

Seketika, sengaja saya singgah di blog-blog sahabat saya untuk mencari maklumat dan ketenangan.Entah mengapa sejak semalam, hati saya meronta-ronta untuk mendengar khabar tentang Kelantan. Fikiran saya menjadi agak bercelaru apabila memikirkan nasib Kelantan.Saya tiba-tiba menjadi sangat sebak apabila memikirkan apakah nasib negeri pertahanan terakhir Islam di Malaysia ini....Teruskan membaca...»


No comments: