Aug 9, 2008

Konveksyen UTM ke-41 -Tahniah Kepada Semua


Selamat berkonvokesyen kepada semua sahabat-sahabat UTM yang akan meraikan hari bersejarah ini pada tanggal 16 Ogos - 20 Ogos ini.Ucapan ini ditujukan khususnya kepada kawan-kawan kos SPM batch 04/05 ,tidak dilupakan kawan-kawan kos lain antaranya SPT, SPK, SPL, SPI, SPP, SPF, SPC, SPN, SPS, SPA, SPE.

Kos SPM 04/05

Ucapan tahniah ini juga ditujukan kepada semua sahabat yang dikenali khususnya sahabat seperjuangan iaitu fadhli, khairi spp, akmal, naim.Tidak dilupakan sahabat-sahabat yang sama-sama berjuang daripada kemasukan dari tahun 1 lagi asyaf, fadzli, arip, shidi, poji, mi, hazli, muslim, khairi tesl dan ramai lagi. (nama yang tak disebut jangan kecil hati ye, daku selalu doakan kalian)


Sahabat seperjuangan : Dari kiri - fadhli, rizal, syazwan, asyraf dan akmal.. Dibelangkang rizal - khairi (baju belang)

Sahabat seperjuangan : dari kiri- poji, arip, mi (berdiri), hazli, shidi dan muslim

Ucapan tahniah ini juga diucapkan kepada semua sahabat-sahabat yang berada di seluruh tanahair di semua universiti-univesiti tempatan khususnya sahabat yang di UIA yang akan berkonvokesyen pada 23-25 Ogos ini, sahabat-sahabat di UM dan banyak lagi.


Sesungguhnya memori kita bersama sentiasa dalam ingatan daku semasa sama-sama berjuang bermula kemasukan kita ke utm ini .

Sahabat-sahabat sekalian sesungguhnya perjuangan kita bukan terhenti setakat ini tapi perlu diteruskan sehingga kita melangkah ke alam perkerjaan dan seterusnya, sesungguhnya perjuangan ini takkan terhenti selagi kita bernafas.Rebutlah ia dengan baik jika tidak kita akan tergolong dalam golongan yang kerugian.Firman Allah Azawajallah :

1. Demi masa.
2. Sesungguhnya manusia itu benar-benar dalam kerugian,
3.Kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh dan berpeasan-pesan atas kebenaran dan berpesan-pesan atas kesabaran
(Surah al-‘Ashr : 1-3)


- Semoga ALLAH merahmati kita semua dan terus berjaya dunia dan akhirat- -Amin-


1 comment:

Anonymous said...

Jazakallah Bro...
Ana doakan enta semoga berjaya dalam akademik seterusnya meraih mardhatillah....
Insyaallah Grad dialam pengajian , dan Grad dialam kebujangan, amen....


-udae_akmal85-